Sammanfattning av tisdag - fredag.

Kom hem från Epic igår.Åkte i tisdags och skrev ju då ett inlägg på kvällen. I onsdags så blev det att ta det lugnt, Epic pluggade medan jag kollade på tv:n och på eftermiddagen så blev det att åka till Kevin och Julia. Epic:s mamma, låsas pappa och lillasyster hämtade oss då och va väldigt snälla att köra oss. Trevligt att äntligen få träffa dom. När vi kom fram var alla ty i garaget och skruvade BMW, blev mycket prat, skratt och roliga stunder. Kollade på Tintin innan vi skulle sova. Torsdags så blev det att vakna tidigt och sen när dom andra hade vaknat så satt vi i garaget med Julias mamma och låsas pappa tills det var dags att åka hem. När ja kom hem så somnade jag och sov fram till kl va typ 21:30 och då ringde min underbara Matte, så vi åkte och hämtade Emma och sen så har det inte hänt så mycket. Idag vaknade jag vid 11:00 och skulle till Emma och Theo men mådde lite illa så det blir att vara hemma och ta det lugnt.
Hoppas också att jag kan få mina pengar snart så ja kan åka till Julia och umgås, åka fyrhjuling och bara vara. Vill även få besked om vilken skola jag kommer in på.
Ni får ha det så bra idag. Puss och Kram <3

Kommentera här: