Tre dagar med skratt!

Fredag:
Emma och Theo var här på fika och det var väldigt roligt att få träffa dom efter en väldigt lång tid. Vi drack kaffe och åt bullar o kakor. Efter ett tag kom bubblan och då drog Emma hem för att Theo började bli trött. Åkte ner till stan med Peter och Bubblan för att jag skulle lämna papper till af, när vi kom hem så lagade jag mat innan vi skulle köra hem Bubblan. Kom hem och fixade oss för att dra ut på krogen med Linnea. Peter festade i Norrköping för första gången och det blev att dra till Puls. Victor kom efter ett tag och kvällen slutade med en väldigt onykter Gisela. Vi hade väldigt roligt med mycket dans och skratt.

Lördag:
Dagen till ära så åkte vi till Laggartorp för att fira Conny som blivit 60 och Sheri som blivit 50. Så vi var på 110 års kalas. Mycket folk och det var lite segt i början då det var mycket folk jag inte kände. Åt god mat och tårta. Kvällen kom smygandes och folk började dra sig hem. Det blev även att kasta yxa. Peter var väldigt duktig på det medans det inte gick så bra för mig. Jag träffade tavlan med den stora yxan och den ända gången jag träffade tavlan med den lila yxan så gick skaftet sönder ( va trasigt sedan länge tillbaka ) Grillade korv och hade väldigt trevligt. Elias somnade i bilen på vägen hem så Peter bar upp honom. Själv somnade jag framför tv när vi kollade på film. Gick och la oss och då slocknade jag ganska så snabbt.

Söndag:
Idag fyller Kevin 9 år. Grattis stora pojken. Han kommer alltid vara en av mina små troll, fast han växer upp. Har varit där och fikat och haft trevligt. Bestämde oss för att gå hem då jag inte känner mig så bra, vet inte om jag håller på blir sjuk eller om det är allergierna som håller på spökar. Känner mig väldigt varm och seg. Annars idag så blir det att ta det lugnt. Kolla på film och mysa med älsklingen. Nae nu ska jag göra något att äta till oss innan det kanske blir att sova några timmar. Måste även städa mitt rum då Sven och Meta kommer imorgon.

Puss och kram.

Kommentera här: