Tårarna rinner....

"Det är ju kul att se vilka som är ens äkta vänner eller inte.. Men att du visa den här sidan mot mig tog fan priset. Att du beter dig så mot mig tänker jag fan inte acceptera, trodde mer om dig än så." Vad har jag gjort för att någon ska säga så om mig. Jag gjorde allt jag kunde för att lösa det men när det inte fungerade så blev du sur och bestämde dig för att jag inte var värd något längre. Du tänker kasta bort våran tid. Jag kan inte göra annat än att sitta och gråta just nu för att jag har förlorat en person från mitt liv som betyder så mycket för mig. Jag har ställt upp för dig när det har varit något, lyssnat på dig och dina problem, hjälpt dig när du har haft det svårt. Jag har inte sagt något om allt som har hänt bara för att du har sagt att jag inte ska göra det. Jag har varit en bra vän och allt det skiter du i bara för att jag inte kan fixa ett litet problem. Jag tänkte inte skriva något på bloggen om det först men när jag såg att du hade skrivit som du gjort så kände jag att ja vara tvungen att skriva av mig. Jag skulle kunna säga förlåt, som jag har gjort så många gånger även fast det egentligen är du som ska be om ursäkt. Den här gången tänker jag skita i det. Jag tänker inte bry mig länge. Trodde du brydde dig och hade hoppats på att våran vänskap betydde mer än såhär lite men jag hade tydligen fel. Hoppas du har ett bra liv för det är vad jag kommer ha. Kommer leva livet och må bra. Skulle kunna säga att jag hoppas samma sak för dig men först måste du lösa dina problem och förstå att allt inte kan bli som du vill. Saker förändras och vissa gånger kanske det inte är med flit. Nästa gång så kanske du ska tänka till innan du bara kastar bort personen som finns där för dig vad som än händer. Jag är färdig med dig. Du kommer läsa det här och jag vill inte veta vad du har att säga för jag orkar just nu inte bry mig. Är så glad att jag har Peter och mamma just nu som jag kan luta mig mot. Älskar er och är väldigt tacksam för att ni bryr er om mig och ställer upp när jag mår dåligt. <3 Puss och kram <3

Kommentera här: