Shopping

Dagen började med att mamma ringde och väckte mig för att ja skulle gå upp, fixa mig och sen ner till hennes jobb och skriva ut papper. Blev sen att gå på stan och handla kläder. Vi tog även en ficka innan vi gick till af och fixa papper. Sen lämnade jag inte alla papper och efter det så åkte vi hem. Jag hoppade av vid oss medan mamma åkte och hämtade Elias. Blev att ära pastasallad idag innan vi följde med Linnea hem, jag ska nämligen låna hennes resväska då jag imorgon ska åka till Linköping. Har haft en väldigt trevligt dag med Mamma idag. Nu har jag även packat klart allt inför imorgon och även städar rummet lite. Ska nu hoppa in i duschen och efter det så blir det att ta de lugnt, kanske se på film om jag inte sätter mig och kollar på när grabbarna spelar.

Kläderna jag köpte idag

Framsidan på klänningen 
Backsidan på klänningen 
Shorts och kort tröja 
 
Puss & Kram <3

Kommentera här: