Ont..

Dagen börjar med att vi vaknar sent, och då bestämmer vi oss för att städa rummet. Börjar plocka med tvätten och slänger in första vändan. Peter får mig då träna, det var väldigt jobbigt men jag hjälpe även honom då vi körde varannan gång. Väldigt roligt att träna med älsklingen måste jag bara tillägga :) Annars idag så har vi inte gjort så mycket. Jag har känt mig väldigt konstig så jag tror att jag håller på att bli sjuk. Har ont i brösten och magen, hoppas verkligen inte att det är en inflammation som har börjat :/ Har även träffat Malin ikväll, trevligt som vanligt och hon fick några saker återberättat för sig som hände i fredags när vi drack tillsammans. Ska nu sätta mig och läsa Peters blogg, ja han har bloggat, för att se vad för roligt han har skrivit. Ska bli väldigt roligt. Får se om jag har något att skriva om imorgon, annars får vi se när jag uppdaterar bloggen nästa gång. Puss och kram <3

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Vad bra att du har börjat träna! Tänkte på när du skrev att du hade ont i brösten & magen, det kan ju vara att du ska ha mens eller gravid?
Ta hand om dig vännen! Kram

Svar: Hej, det är inte någon graviditet då jag har fått min mens utan jag har urinvägsinfektion :/ Sen så är det tack vare Peter som jag tränar, kommer fortsätta med det och sen även ta promenader :). Kram
GiselaSofia

Kommentera här: