Linköping

Blev väckt imorse av min underbara pojkvän då han sms:ade och skrev godmorgon. Låg kvar i sängen ett tag innan jag gick upp och slängde i mig frukost. Sen blev det att kolla så att jag hade packat allt. Kollade på The Vow innan Peter ringde och sa att han va på väg hem nu så jag kunde röra mig till Linköping,sen tog jag tåget kl 15:14 och har varit i Linköping sedan kl 16:00. Har verkligen saknat min älskling, hoppade upp och kramade honom länge innan vi gick hem till honom. Har sedan tagit det lugnt. Sven va hemma en stund idag då han skulle spela idag, sen åker han till landet igen och då är vi själva tills vi själva åker till landet. Just nu sover min älskling, han är sjukt trött efter att ha spelat med laget i en vecka. Dom har streamat under veckan så jag har suttit och kollat av och till. Dom har haft riktigt roligt med mycket skratt.Själv gissar jag att alla pojkar är helt slut och kommer ta det lite lugnt med spelandet ett tag nu, men man vet ju aldrig med dom. Vad vi ska gör under veckorna tills Peter lämnar mig och åker hem till Luleå är väl att bara umgås så mycket som vi bara kan, ta vara på tiden tillsammans. Han åker i slutet av Augusti så det är några veckor kvar men det kommer gå fort. Ska se till att träffa Malin också och sen även dra ner på stan. Kanske dra ut på krogen någon helg också, men det är sånt som märks. Nae nu ska jag snart väcka Peter och dra med honom på promenad.

Puss & Kram

Kommentera här: