Hemma

Kom fram till mamma igår och han inte göra mycket innan Victor va här. Peter fixade min datorn, tack återigen älskling <3 Idag så vaknade jag av världens mensvärk, inte roligt plus att jag inte kunde somna om. När Peter hade vaknat så tog vi det lugnt innan jag började fixa med rummet, fixade sängen och även med alla kläder. Sen så hjälpte jag mamma med tvätta, hon va iväg så jag fick tvätta själv, eller Peter hjälpte mig. När mamma kom hem så fixade jag och Peter med maten och då gjorde vi kycklingsallad. Mamma bestämde sig för att ta en promenad med Elias och då frågar han snällt ifall jag och Peter vill följa med. Tog en sväng till folkparken så Elias kunde leka av sig, va väldigt roligt då min pojkvän blev som ett barn igen när han sprang omkring och lekte med Elias. Blev en glass på vägen hem. Blev även en trevlig pratstund med mamma, måste tacka för det också. Alltid bra att hon finns så man kan få god råd och även prata igenom saker. När vi kom hem så bäddade jag sängen med lakanet som jag hade tvättat och nu sitter vi och lyssnar på musik innan vi ska äta kvällsmat för att sen gå en promenad innan vi går och lägger oss. Lite bilder från folkparken :)

Kommentera här: