Gyllene Tider

Helt klart en av dom bästa dagarna på sommaren. Tack Micke Syd för biljetterna, betyder otroligt mycket att vi faktiskt fick dom och även tack till Melrek som pratade med honom om det. Kvällen var helt underbar. Spenderade dagen med Peter och Melrek, träffade även Emma en snabbis. Började med att vi va hos Nyff några timmar innan vi skulle hämta biljetterna. Merlek jobbar ju med dom så han hade ju " the power of the card " Vi fick våra biljetter och även gästlappen som skulle sitta på tröjan. Vi kunde då gå vart vi ville så länge vi hade Melrek med oss för han sa typ att han tog ansvar för oss. Hur coolt va inte det liksom. Kollade runt på området innan vi drog bakom allt för att hälsa på folket. Snacka om stort, nästan så att jag skulle kunna gå vilse. Trodde även att jag skulle snubbla på alla kablar som låg på marken och typ paja allt, för det låg verkligen stora kablar typ överallt. Gjorde inte det, som tur var. Hälsade på hans mamma innan vi drog för att kolla in förbandet. Det var bra, gick sen och träffade Emma innan vi drog för att ställa oss så vi såg bra innan Gyllene Tider skulle dra igång. Dansade och sjöng sjukt mycket och hade så otroligt roligt. Va riktigt roligt och skulle inte säga nej till att göra om det. Efter att allt var slut så hämtade Malin upp mig och Peter och körde oss hem. Satt utanför och pratade ett tag också. Han ju inte träffat henne på några dagar så det var kul att umgås. Bestämde att vi ska ses på onsdag. Blev sen för mig och Peter att gå in för att sen sova då han skulle upp och sen iväg och spela med grabbarna. Åkte från Linköping kl 13:30 dagen efter och när jag kom hem så blev det att ta de lugnt. Kollat på pretty little liars. Träffade även Philip igår, trevligt då vi inte sätts på länge. Idag har jag bara tagit det lugnt, inte gjort ett piss. Jo jag pratade med Peter förut innan dom fortsatte spela, satte mig även och målade lite förut. Ska nu äta och sen tänkte jag fortsätta med mitt dagliga "arbete"
Ska även tacka Peter för att du är en otroligt underbar pojkvän, hade det inte varit för dig så hade det inte varit min bästa sommar någonsin. Är så glad att jag har dig vid min sida och jag kommer aldrig släppa tagen om dig. I Skog You! <3

Puss och Kram.

Kommentera här: