Gårdagens skratt

Dagen igår var väldigt bra. Började med att vi fikade med mamma i gamla Linköping medans tvätten rullade på. Sen så började vi fixa oss inför kvällen då vi skulle äta med Peters föräldrar och vänner till familjen. Det var väldigt trevlig och blev även lite överraskad då min gamla lärare är en bra vän till familj. Blev god mat. Efter det så drog vi på krogen och kvällen slutade med väldigt mycket dans och alkohol så det blev en väldigt onykter Gisela. Hade väldigt ont i mina fötter när vi gick hem men jag har inte haft så roligt på väldigt länge och det är tack vare Malin och Peter. Underbara är vad ni är! Tog lång tid att gå hem och mycket stannande. Kvällen slutade med mycket skratt och bra känslor, tack för det mina snyggingar ;-)
Idag mår jag bra och är inte direkt bakfull, beställde nyss hem pizza till oss som vi ska äta på när vi myser i sängen hela dagen.

Kommentera här: