Duktiga

Vaknade ganska sent idag då det blev en sen natt. Satte mig vid datorn och kollade på PLL tills Peter vaknade av att hans föräldrar ringde och frågade vad vi ville ha från donken. Skrev sen en matlista och efter det så åkte vi och handlande med Sven. När vi kom hem ställde jag in allt och sen åkte vi och släng skräp. När vi kom hem igen så skulle Sven iväg så vi blev själva då Meta va på stan och Mia åkte till Robin i morse. Jag gick ner och letade efter en bra bok, hittade " En prinsessan dagbok " och la mig sedan i ett skumbad tills jag halvt somnade, då gick jag upp och pussade lite på Peter. Han hämtade då den bärbara datorn till mig så jag skulle ha något att göra medan han spela med grabbarna. Har kollat lite på film men hittar ingen bra så jag tänkte att jag skulle blogga lite. Skulle ha städat idag men det blev inte så då vi har gjort annat plus att jag har så otroligt ont i ryggen. Tror att jag har sträckt mig eller något. Peter sa att han skulle ge mig massage sen. Idag blir det även jag som lagar mat, tänkte göra korvstroganoff och ris. Älsklingen har varit så duktig och lagat mat alla andra dagarna så jag tänkte ge honom en paus.

Puss och Kram

Kommentera här: