Arg och överdriven...

Kan inte förstå att vissa personer kan vara så idiotiska. Asså jag blir så arg över hur folk kan bete sig. Trodde att du va en smula smart men jag hade visst fel. Ska dränka mina sorger och mitt arga humör med godis, cola och film. Dagen började med att älsklingen messade så att jag vaknade, riktigt mysigt att få ett sådant sms på morgonen att vakna till. Sen blev det att äta frukost innan jag satte mig vid datorn och slog igång PLL. Har även börjar med att rita igen, går väl sådär, bli bara bättre och bättre. Blev även att följa med mamma ner och handla och nu sitter jag framför datorn igen. Har försökt få tag på Emma under dagen då jag verkligen måste prata med henne men hon har inte sin mobil igång. Sen måste jag bara fråga er som läser min blogg, när är men för jobbig mot sin partner? Han är med grabbarna och det är helt okej, tycker det är roligt att han gör det han gillar men han är lite sjuk, eller ja han är förkyld.Per har redan åkt hem för han blev för sjuk, bruden i lägenheten har varit sjuk och Svenius va sjuk i början av veckan. Jag vet att han kan ta hand om sig själv och så men jag vill ju inte att han ska bli sjuk. Han säger att han ska ta det lugnt och att han även inte tycker jag är jobbig men jag känner mig lite överdriven. Ja vet även att han läser min blogg så han kommer också läsa det här. Älskar dig Peter och vill bara ditt bästa :)
Nog om det nu, har fått skriva av mig lite om lite allt möjligt och nu ska jag försöka bli på bättre humör. Ska även försöka ringa Emma igen.

Puss o Kram <3

Kommentarer:

1 Bubblan:

skriven

Nu har du fått tag på mig. hatar min mobil som är så äckligt jobbig och tappar teckningen utan anledning. :/ <3

Kommentera här: