1 Månad

Kan inte fatta att det har gått hela 1 månad sen det blev du och jag. Är så otroligt glad över att jag faktiskt berättade för dig hur jag kände. Vi satt på gräsmattan på min morbrors land och pratade om allt möjligt. Vi berättade om hur våra liv hade sätt ut och vad vi ville göra med våra liv. Sen så gick jag in och skulle packa ihop alla saker och då blev det en pratstund med mamma. När jag kom ut igen så fortsatte vi prata innan jag sa till dig att jag gillade dig. Jag berättade att när jag träffade dig första gången så blev det en wow känsla av det hela. Du va så trevlig och jag fattade tycke om dig direkt. Jag berättade att du fick mig att må bra och att allt kändes bra när jag va med dig. Sa även det att varje gång du såg på mig så kunde jag inte sluta le. Mamma sa att hon kunde se på mig att jag verkligen gillade dig då mina ögon tindrade som aldrig för. När du sa till mig att du kände på samma sätt som mig så blev jag så glad att jag fick tårar i ögonen och kände att mitt liv va nu perfekt. Mina känslor för dig har bara växt sig starkare för varje dag som går och jag är så glad över att jag har hittat dig. Att få hitta sin andra halva i livet är svårt och brukar ta lång tid men jag har hittat dig och jag kommer aldrig släppa dig. Du betyder allt mig mig, min bästa vän, själsfrände. Du är mitt allt. Jag längtar efter att få säga JA till dig, längtar efter att få bli din fru, att få vakna upp med dig vid min sida varje morgon, att få föda dina barn, att få se våra barn och barnbarn växa upp. Ja, jag längtar efter till att få dela mitt liv med dig, varje skratt, grått, glädje och bråk. Skulle inte vilja ändra något med dig. Du är söt, snäll, trevlig, underbar, vacker, fin, ja du är helt perfekt och du är bara min.
Älskar dig så enormt mycket Peter Berglund och det kommer alltid vara du och jag <3
 
Våran låt! <3
 
 
 
Tänkte även berätta att ni som gillar CS och lol skulle kunna kolla på min pojkvän och hans lag genom att klicka på länken :) http://sv.twitch.tv/newerahdtv

Kommentera här: