Sammanfattning av gamla och nya året.

Nyår va att spendera med Epic och hans familj hemma hos Alex kompisar. Riktigt trevligt att umgås med alla. Vi hade en tävling där vi skulle göra en egen partyhatt. Det blev mycket prat och skratt. Fick höra av Epic att han tyckte det va väldigt roligt att jag följde med och att jag va väldigt vacker. Blev att smälla raketer och två stycken blev för hårt ner tryckta och smällde på marken. Men det va som Epic, det blir inget bra nyår om inte minst en raket smäller på marekn, och nu smällde två.
 
Dagen efter blev det att ta det lugnt, Epic spelade mest och jag sov. Blev även mycket skratt dagen efter också, då vi allid har roligt tillsammans. Annars hände inte så mycket.
Jag åkte på hjärnskaknig igår kväll när jag va på väg hem från min man. Jag svimmade utanför hagagymnasiet och ambulansen va hos oss och tog prover och kollade, fick vara hemma men om det blev värre skulle jag ringa igen och då skulle jag åka upp. Mår illa och har sjukt ont i huvudet men det går över.
 
Dagarna efter det har bara varit att ta det lugnt, Epic är i dalarna hos sin mamma och kommer hem på söndag tror jag. Annars så börjar skolan på måndag och då kommer allt igång som vanligt, träffa alla vänner och ha något att göra omdagarna. På tisdag ska jag till Emma.
Nae nu ska jag fixa mig då jag ska sova hos Alex och Ander ikväll och bara umgås med dom. Hoppas alla har haft en ett bra nyår och dagarna efter.
Puss och kram 

Kommentera här: