Länge sen sist...

Jag har inte bloggat på ett par dagar men nu tänkte jag slänga ihop ett inlägg till er :)
Dagarna rullar på som vanligt med skolan och sen vänner efter.
Helgen har varit väldigt fart fylld och i fredas så träffade jag P och vi pratade igenom allt som har hänt och det var väldigt skönt att veta att man har blivit förlåten. Det blev en sen dag och inte mycket sömn, inte bra då jag firade min syster i lördags.
Som sagt. Linnea fyllde 20 den 17 januari så i lördag så firade vi henne, mycket folk och det va trevligt. Vi åt smörgåstårta, kakor och drack kaffe, läsk och cider. Hon fick pengar till att kunna se Phantom of the opera i London på "Hennes majestäts teater". Riktigt avis för att hon ska få åka till London men ändå roligt för henne. Sen följde jag med Carro hem och snackade lite skit och myste med vilde, även Kevin va nere så ja kunde mysa med honom. Sen på kvällen så åkte vi till Lollo för att fira henne, blev att dricka och sen dra ut på krogen, trevligt och det måste göras om :)
Söndagen blev det att åka till stavsjö för en fika, trevligt då det var länge sedan det hände, sen efter det så blev det att ta de lugnt.
Jag tror jag har fått med alt som har hänt sen jag skrev sist, annars får jag väl skriva ett till inlägg.
Hoppas alla andra har haft det bra :)

Kommentera här: