Forever...<3

Livet är helt perfekt nu. Jag och Patrik har pratat ut ordentligt och vi har blivit tillsammans igen, vi ska fortsätta där vi slutade, förlovade och förälskade och det känns bra. Allt känns rätt nu och det är så de ska vara. Patrik betyder allt för mig och ja vill verkligen leva med honom. Jag insåg villket stort misstag ja gjorde när jag släppte honom och jag är sjukt glad att jag har fått en andra chans. Jag vet att det finns folk som är emot det här och kommer ha svårt med det men dom får stå ut, äkta vänner står kvar vad som än händer och jag är glad att jag har mina. Förlåt till alla som jag har sårat när jag va en sån dryg person, när ja inte va mig själv och jag ångrar der som jg har gjort. Skulle jag kunna spola tillbaka tiden så skulle ja göra så att det som hände aldrig har hänt, men nu kan jag ju inte det så jag får försöka gott göra er på alla sätt jag kan. Det jag vet just nu är att jag älskar Patrik Johansson av hela mitt hjärta och jag är glad att jag har honom. <3

Kommentera här: