Allt o inget.!

Ja nu sitter man i skolan och har tråkigt, lyssnar på musik och bara tar det lugnt med alla knäppa nötter :)
Annars så har det inte hänt så mycket på senaste tiden, jag har köpt en ny byrå så det blev att riva garderoben. Blev riktigt bra när allt va klart, snyggt och mycket mera plats i rummet. Får se vad dom händer idag, kanske ska iväg ikväll, då det är torsdagså brukar det bli att kolla film med V och gänget, annars så blire väl att vara hemma o ta det lugnt. Ska se till att vara frisk dåja ska iväg till Carro på lördag på party och sen tillbaka på kvällen för lite trevligt sällskap, ser fram emot det. Ni undrar säker hur det är mellan mig och patrik, jo det är bra och det flytter på. Vi måste nog prata igenom lite mera saker som har kommit upp nu med tiden, med det kommer säkert bli bra. Igår så pratade vi igenom lite saker innan jag drog till Epic för att lämna en tröja. Blev att möta Patrik när ja gick hem så pratade vi lite mera. Jag hoppas att allt kommer lösa sig så att jag slipper alla problem, men det blir som de blir. Funderar även på att börja tränna, blir då kondition och styrka. Måste få igån det ganska snart för att inte skjuta det åt sidan som jag brukar göra. Jag har även bestämt mig för att sluta röka, jag vet att jag har sagt det väldigt mycket men nu gäller det. Min ekonomi och hälsa säger ifrån ordentligt nu och detmåste jag lyssna på.

Det blev ett inlägg om lite blandat och det blir så ibland, nu ska vi fortsätta med sista lektionen, sen ska jag nog hem, har inte bestämt mig än.

Puss o kram på er gullizar :)

Kommentera här: