random

Vaknade ganska tidigt idag och det första ja gjorde var att kolla mobilen. Visste att det inte skulle stå något, men man kan ju alltid hoppas. Sen samlade jag kraft till att gå upp och klä på mig för att sen fixa mig, mamma kom in och sa att Patrik va på väg för att han ville prata med mig, vi pratade och det kändes skönt att han gick efter ett lugnt prat. Fast det va jobbigt och direkt när jag hade stängt dörren sjönk ja ner på marken och bara lätt mina tårar rinna. Efter att ha samlat mig och även pratat med mamma så lagade jag mat åt mig själv, det blev klyftpotatis, Chickennuggets och grönsaker. Fixade sen klart mig och nu ligger jag och lyssnar på musik och ska snart gå iväg för att fira min lilla Alvin älskling som har fyllt hela 6 år. Han börjar bli en stor pojke. Nae ja får se om ja skriver något inlägg ikväll.
Hoppas alla har en bra helg. Puss

Kommentera här: