Life is all about you.

Livet är handlar om dig och bara dig, ingen annan. Det är du som bestämmer vad som ska hända och vad du vill göra med ditt liv. Vill du bli personen som lämnar allt och börjar om på någon annan plats, ny stad, nya vänner och ett nytt liv så gör det. Det som då kommer hända är att ingen vet dina problem, fram tills allt smyger upp bakom dig, istället för att börja om så kan du välja att ta itur med dina problem för att allt ska bli bättre, säg som du tycker utan att det skadar dig. Vill du att alla ska veta vem du är så gör någo åt saken. Jag själv har valt att fixa problem, lämna det dåliga bakom mig för att fixa så att allt blir bättre. Jag har, som många andra, gjort många fel och det har gjort så att jag har tappat vänner och folk jag bryr mig om. Men jag gråter inte för det, dom som verkligen bryr sig om mig kommer alltid att stanna kvar hos mig och det är dom jag ska ta vara på. Min familj har även dom alltid varit vid min sida och det älskar jag dom för. Min mamma är min hjälte, hon har alltid varit hos mig, även om det har varit mitt fel. Du är den som ger mig styrka att klara av allt, skulle jag inte ha min mamma så skulle livet vara väldigt svårt. Jag älskar min mamma och det vet jag att jag har varit dålig på att säga och även visa det, men det är även en sådan sak som jag kommer ändra på.
Jag vet att det här inlägget inte direkt är sammanhållande men jag känner att jag behövde skriva det. Jag ska istället för att springa från problemen, stanna upp och fixa dom.

Kommentarer:

1 Louice ^^:

skriven

Glöm inte att du har mig & jocke oxå ^^
Kram på dig gumman, vi finns <3 / Jocke & louise

Kommentera här: