.....

Jag vet inte vad ja ska göra, är sårad och ledsen för det du sa. Allt har bara blivit fel och jag börjar undra om allt är mitt fel? Varför ska det vara så svårt att få det att fungerar när två människor älskar varandra. Jag vet att även fast du kanske inte tror mig så älskar jag dig faktiskt, jag ber om ursäkt för hur jag har bettet mig dom senaste dagarna och jag vet att jag har sårad dig och även många andra. Vet inte vad jag ska göra för att allt ska bra igen. Du sa igår att du inte vill ha mig kvar och jag accepterar det, men jag vill fortfarande att vi ska kunna vara vänner. Du har funnits för mig i över 2 år. Ska det bara försvinna? Ska det sluta med att vi skiter i varandra, efter allt vi har gått igenom sår det ändå, enlig mig, värt att vara vänner. Vet inte riktigt vad jag ska säga förutom förlåt för allt...!

Kommentera här: