Trött

Idag är jag riktigt trött då jag har sovit dåligt. Vaknade av att mobilen ringde kl 10:00, pratade med en tjej så jag ska till stan imorgon på möte inför jobbcoachen, efter henne så ringde försäkringskassan och jag löste felet med dom också. Sen somnade jag i soffan fram tills att Peter väckte mig för att vi skulle äta tillsammans innan han drog till skolan.

Nu sitter jag och har nyss mejlat min handläggare på AF om att jag inte kan komma på det obligatoriska mötet om aktivitetsrapportering den 19/12 då jag inte är hemma utan i Norrköping.

Bestämde även att jag hoppar av i Norrköping när tåget stannar där och sover hos mamma fram tills julafton. Är hos henne under dagen och sen på kvällen åker jag till Linköping några dagar.
Idag blir det att tvätta när tvättstugan är ledig, sen också städa lite men nu ska jag sätta mig och spela lite CS tänkte jag.

Puss & Kram

Kommentera här: