Helgen som varit

Nu var det 4 dagar sedan jag sist bloggade så jag tänkte skriva lite om vad som hände i helgen.

Fredag - Det började med att vi gick över till Virre efter att vi hade fixat oss, såg film och började dricka lite. Tog bussen till stan senare på kvällen och stod ca 1 timma i kö för att komma in till O'Learys. Kallt som fan och jag hade en idiot framför mig som trampade mig på fötterna varje gång kön rörde på sig. Sen vad det några blondiner som ställde sig framför oss i kön och då började jag och Virre tjafsa med dom. När vi till slut kom in så blev det att gå direkt till baren och köpa något att dricka. Vi dansade och hade roligt fram tills att det blev bråk, som slutade med att jag stat och grät, Peter va sur, Frank va sur och smällde huvudet i ett bord så han fick ett jack i pannan och Virre var lite irriterad. Alla sa förlåt till varandra och vi tog taxin hem, då blev PK sur för att vi inte gick med honom till bussen. Väl hemma så fortsatte vi dricka till Virre och Frank gick hem.

Lördag - Vaknade lite sent och det blev att vi satt framför tv och kollade serier och film under nästan hela dagen. På kvällen så fixade vi oss då det blev utgång igen. Vi träffade lite roligt folk att prata och dansa med. Kul att träffa Peters polare Anton också.
Kom hem och somnade väldigt sen då vi inte drog från STUK förrän dom stängde.

Söndag - Gick till affären och sen blev det att slöa hela dagen. Blev att tjocka i oss chips och läsk hela kvällen framför serier och film innan vi gick och la oss.

Helgen blev väldigt bra tycker jag ändå och det har inte hänt så mycket under början av veckan för oss. Jag har idag mått dåligt då jag har migrän, somnade även ett tag förut.
Vi mår bra, börjar dock börjar vi bli förkylda plus att jag har jätte svårt att svälja då jag har ont i halsen idag. Annars är allt bra med oss.

Så vad ska alla göra under julen då. Har ni några speciella traditioner under julafton? Själv blir det att fira med familjen.
Ska nu fixa maten, äta och ta det lugnt.

Puss & Kram

Kommentera här: