Glada Nyheter

Imorse när jag gick in på min mejl så hade jag fått från min handläggare på AF att en kurs på 12 veckor kommer att börja på Sunderby folkhögskola. Jag ringde då den ansvariga på skolan och sa att jag vill gå den kursen.
Så den 20 januari börjar jag på Sunderby i 12 veckor.
Ska på möte och träffa tjejen jag pratade med innan vi börjar så jag får se vart det ligger och hur det ser ut också.

Ska bli riktigt roligt att äntligen få ha något att göra istället för att bara sitta hemma hela tiden. Börjar bli så uttråkad så jag städar hela tiden. Kan städa flera gånger på en dag ibland, speciellt spisen. Spisen har jag städar så många gånger att jag börjar göra rent den även fast den är så ren att man skulle kunna äta rakt från den.
Det är sånt som kommer gå över när jag väl börjar den 20.

Annars idag så vaknade vi vid 10 tiden, Peter gick upp medan jag låg kvar till 11. Riktigt skönt. Åt frukost innan P?eter satte sig och pluggade et tag. Kl 12:30 gick han iväg då han hade möte idag, sen drog han till gymmet efter det. Själv satt jag hemma och prata med mamma, beställde julklapp åt Peter och hans familj och även läste lite.
Blev att äta när Peter kom hem, gulaschsoppa med smörgås och samtidigt så tittade vi på första avsnittet av en ny serie som har kommit ut.

"Naked and afraid" heter serien. Snacka om att "Robinson" kan slänga sig i väggen. Programmet handlar om att en man och kvinna ska klara sig utan mat, vatten eller något annat, nakna i 21 dagar i det fria. Dom får ha med sig en sak var som kan hjälpa till. Kamerateamet som är med får inte ingripa om det inte är livshotande.
Va väldigt roligt att kolla på faktiskt.

Nu ska jag snart få liv i min lilla pojke som har somnat sen blir det att gå ut en snabbis :)

Hoppas alla har haft en bra dag.
Puss & Kram

Kommentera här: