Fredag

Idag hände något jag inte trodde skulle hända. Jag spelade CS och det gick ganska bra för att vara första gången :D
Riktigt roligt faktisk så det kommer jag fortsätta med. Är ju inte lika bra som Peter och hans polare men om jag övar så kommer jag kanske blir nästan lika bra.
 
Annars så har det bara varit att ta det lugnt, myst i soffan och tittat på serier.
Idag blev det jag som lagade mat. Gjorde potatismos, köttbullar och brunsås. Riktigt gott.
Klockan är 3:00 på natten men jag känner mig inte så trött, ändå gick jag upp ganska skapligt idag. Hoppas på att man blir trött snart så man kan sova.
 
Nej nu ska jag fixa kvällsmacka åt mig och Peter sen blir det att mysa ner sig framför en film.
 
Här har ni försten länken till Peters hemsida http://www.newera.nu/
Gå gärna in och kolla :D
 
Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om,börjar känna att det är tråkigt att blogga.
Hoppas alla har haft en bra dag.Puss & Kram

Kommentera här: