Stan

Idag vaknade jag tidigare än Peter, som fortfarande sover. Har suttit vid datorn lite men funderar på att väcka min älskling då vi ska ner på stan idag för att möta upp Svenius. Blir att shoppa lite också, får se om man hittar något snyggt. Igår var vi även på bio med Meta och Sven och såg Elysium, jag tyckte den var blodigt, sorgsen men bra. Fällde några tårar i slutet av filmen. Kan säga att den är värd att se.
Sen även igår när vi skulle gå ut så jag kunde röka så kommer vi ner från trappen och Sven skrämmer mig så att jag nästan smäller till honom, kan tillägga att det var väldigt mörk på nedervåningen. Mitt hjärta hade hoppat upp i halsen på mig och satt där i några minuter innan jag hade lugnat ner mig. Inte kul.
Nu ska jag kolla klart på PLL innan jag väcker min älskling

Puss och Kram

Kommentera här: