Sjuk...!

Dagen igår började med att vi vaknade ganska skapligt. Gick upp och åt frukost och när vi åt så började armen att domna så jag slängde i min lite medicin och sen så blev jag sjukt trött så jag la mig i sängen och somnade. Vaknade typ runt kl 15:00 och mådde illa, gick in på toan och väl där inne så kräktes jag riktigt ordentligt. Peter knackade på och frågade om han skulle komma in och hjälpa mig med något men jag sa att han inte behöver se mig så dålig. Han gav förslaget att jag skulle lägga mig i ett bad och det va faktiskt väldigt skönt. Låg i två timmar och somnade väldigt mycket, vaknade endast av att Peter pratade med grabbarna, skrek på CS eller kom för att kolla till mig. När jag gick upp så la jag mig i sängen och det tog inte lång tid innan jag va tvungen att springa till toan igen för att kräkas äckligt mycket. Somnade med Peter på golvet, vet inte hur det kommer sig men det hände. Vaknade och la mig i sängen medan han satte sig vid datorn. Vaknade sent på kvällen och kände att jag mådde lite bättre men jag låg fortfarande kvar. Pratade med mamma och även med bubblan. Bestämde mig för att försöka få i mig något att äta och det gick ganska bra ändå. Somnade sen och idag mår jag bättre, har fortfarande ont i huvudet men det är för att jag dricker dåligt med vatten under dagarna. Idag vet jag inte vad vi ska göra, får se.

Puss och kram

Kommentera här: