Seg dag

Som jag skrev i det inlägg jag postade imorse så började dagen med stadsbiblioteket. Började kl 9:00 men linda och jag kom 30 min sent då hon behövde äta något. Vi kom in till klassen i slutet av föreläsningen och sen blev det en rundtur på bibblan. Vi drog tillbaka till skolan efter det och hade rast till kl 11:00 då vi sen satt och pratade om lite allt möjligt som hade med böcker att göra. På lunchen så åt jag och Linda på Kimono sushi bar, riktigt gott var det och vi blev proppmätta :P Sista lektionen satt vi och läste sen diskuterade bilder. Måste bara säga att den här dagen har varit sjukt seg, alla har varit trötta och det har varit väldigt lugn jämfört med hur det brukar vara i skolan.

Idag blir det att vara hemma, har inte riktigt något att göra och det kan vara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt, just nu sitter jag och äter och pratar med min älskade pojkvän :)
Hoppas alla har haft en bra dig hittills.

Puss o kram

Kommentera här: