Landet

I Fredags så blev vi hämtade av Sven för det var dags att åka ut till landet. Vädret var riktigt varm och det var väldigt skönt att komma ut. Vi har under helgen kastat kniv, skjutit pilbåge, luftpistol och gevär. Det har varit ganska roligt att vara där ute då man har sluppit allt i stan. Har varit tyst och lugnt. Vi har även solat och badat så nu har jag lite ont på min rygg då jag är bränd. Peter är mer brun även fast han är lite bränd. Långa dagar och sena kvällar med mycket skratt och kortspel. Jag som aldrig har spelat kort förut trodde att det skulle gå skit dåligt för mig men jag vann att par gånger ändå, snacka om nybörjare tur :P Kameran va med ut så jag och Peter fotade lite, ska lägga in bilderna någon dag så lägger jag upp dom då. I lördags så åkte Meta och Sven till stan så vi blev själva under kvällen, väldigt mysigt. Igår så blev det mycket solande och kortspel innan vi åkte hem. Väl hemma så blev det en tur till Statoil för att hämta ut min nya mobil som hade kommit med posten. Idag har vi inte gjort mycket, Peter viker tvätt nu och sen ska vi väl börja fixa oss då vi ska iväg ikväll. Jag ska nämligen få träffa lite av släkten då vi ska fira Peters kusins fru som fyller år. Har inte så mycket mera att skriva om nu, får se om jag uppdaterar ikväll när vi kommer hem eller om jag gör det imorgon.

Puss och Kram

Kommentera här: