Allt som Allt

Det har hänt så mycket sen jag bloggade sist och jag har inte riktigt hunnit med allt. Patrik Har köpt sin drömbil. En Subaru Impreza och han är överlycklig för det. Jag har varit hos läkaren och fick reda på att jag kanske är gluten allergiker. Väntar på svar från testerna och är det inte gluten så får vi kolla vidare om varför magen bara är problem. Jag håller på med körkorten och jobbar så mycket jag bara orkar. Jag har äntligen blivit sams med Johanna igen, är väldigt glad för det.
Även fast det är mycket som har hänt så mår jag bra. Jag har alltid Patrik som finns där för mig när jag vill prata.

Idag blir det att åka ner med Suban till TB Bil för att dom skulle kolla något, efter det ska vi till Vånga och köra hem Saaben till svärmor. Annars vet jag inte vad som händer.
Jag fyller år imorgon och då ska vi iväg på eftermiddagen. På fredag ska vi fira med med släkten, dom som vill komma får det men hör av er först. Lördag blir det att festa med mina grabbar, Anki och Busfröt.

Hoppas alla har det bra. Puss och kram.

Kommentera här: