Mom, My Hero Is You<3

Mamma, du finns där för mig när jag behöver dig som mest. Du försöker så mycket med att jag sk må bra och bland så gör jag allt för inte lyssna på dig. Du stöttar mig när alla andra ser ner på mig och du vet alltid vad du ska säga för att få mig att må bättre. Allt jag är och allt jag komer bli är för att du alltid fanns till hands när jagbehövde dig som mest och det kommer jag alltid att vara tacksam för. När jag försöker stötta bort dig för att jaginte orkar mer så står du kvar. Du är allt för mig mamma och jag älskar dig och vad som än händer så är jag glad att du finns hos mig för annars hade jag inte klarart av livet. Jag hade inte haft någon som stöttar mig eller som berättar hur speciell jag är som bara en mamma kan göra. Jag älskar dig mamma och tack för att du är just du<3


Kommentarer:

1 Lena B:

skriven

Gulle dig! Älskar dig i vått och torrt. :)

Kommentera här: