Happy times and late nights

Är väldigt glad idag, Patrik var på jobb intervju och det gick bra så nu har han två jobb att välja mellan, det första är i Linköping på flexibel och det andra är i Norrköping på proffis. Båda jobben skulle höra av sig måndag/tisdag så att han får veta.
Efter det så åkte vi till Mellisa (Patriks kusin ) och fikade, hon hade även Nova och Juni där, som då är hennes systerbarn men även Patriks kusinbarn. lite roligt faktiskt, dom var väldigt blyga i början men efter några kakor och lite ritande så satte dom igång och skojade runt, Nova vissade mig även Mellisas klädder till hennes baby som kommer i april och dom va så söta :) Efter ett tag kom M:s mamma för att hämta dom och då åkte vi hem. Stannade hos mamma för att packa med tanken på att det skulle bli vånga ikäll men när vi va påväg hem så ringde Patrik till Myggan och då åkte vi till Barra, satt och prata för att sen köra dom till krogen så nu efter många om och men så sitter vi hos mamma och väntar på att klockan ska bli 03:00 för då ska vi hämta dom. Har mått bra idag förutom att jag stannade hemma från skolan pga foten.
Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har :)
Laddar även upp en bild som jag tog när jag väntade på patrik, blev väldigt nöjd med den och det är en bra sak att komma från mig med tanken på att jag hatar att vara med på kort... :)

Kommentera här: