Barnvakt!

Som rubriker lyder så är jag barkvakt åt Elias för att mamma är hos pappa i åtvidaberg och min älskling är hos Tim och umgås. För överigt idag så har jag varit på möte med skolan och veckan evter lovet börjar jag med blomsterbinderiet på onsdag - fredag så jag hoppas det kommer blir kul, en sak som inte va så kul var att säga hejdå till mina älsklingar i klassen som betyder så mycket för mig och som har hjälpt mig så mycket men vi kommer ju fortfarande att umgås :)
Blev att laga mat när mamma hade hämtat Elias och det bev idag korv stroganoff med ris, gott och mättande.
Nu ska jag lägga mig och titta på heroes till Elias ropar om att han vill se på film och äta chips så ni får ha det så bra.
Ett STORT tack till min älskade syster/bästis Emma som fixade min blogg, love ya honny :)<3

Kommentarer:

1 Emma - 19 år och gravid:

skriven

Jag ska se vad jag kan göra åt kommentarssidan...blev nåt knas! Hoppas du är nöjd annars :)

2 Moster:

skriven

Tack för att du låter mej få en inblick i dit liv.

3 Mike:

skriven

Whaaaat?! Ska du byta skola/program? :O

Kommentera här: