Tillbaka...!!

Nu är jag tillbaka på bloggen. det har hänt så mycket nu den sista tiden och jag ska försöka sammanfatta allt lite snabbt.
Skolan fungerar helt ok, just nu har vi lov men annars så är det bra med den. Vi pluggar och står i som bara den för att få bra omdömen och kunna gå vidare.
Jag är singel sedan två veckar tillbaka snart och det är fäör att jag kände att det inte fungerade längre. jag levde lyckligt med patrik men efter en tid började mina känslor svalna och då blir det såhär, vi pratar inte och han hatar mig just nu, alla våra gemensamma vänner står på hans sida när det gäller allt mellan oss och vissa vägrar prata med mig. Det är sånt man får ta när livet gör en snabb sväng om.
Annars så leker liver ganska bra just nu, har bra vänner och älskar att umgås med dom. Älskar också att hjälpa till med tvillingarna och så. Det är bra med mig även om ja kan verka nere ibland, men det får folk ta och dom behöver inte tjata på mig om att jag ska se glad ut eller fråga vad det är. Jag är och har varit dom närmaste dagarna, sjukt trött, sovit dåligt och inte alls länge men det gör inget, så länge jag mår bra så är allt ok.
Jul blir att spendera med familjen och dagen efter åker jag till mina älskade gudföräldrar och kommer hem efter några dagar, plus att jag kommer spendera nyår med vänner och deras familj, det kommer bli super roligt :)
Nae nu ska jag se om jag kan fixa Alex dator lite mera sen blir att väcka mina grabbar så vi kan gå ut och röka :)

Kommentera här: