Stockholm :)

Som rubriken säger så är jag nu i Stockholm, kom fram igår :)
Julen har varit bra och den spenderades med familjen. vaknade typ kl 11:00 och åt då gröt till frukost som mamma hade gjort, sen så fixade jag mig, hjälpte mamma att laga mat, ducka och fixa. Lyssnade på julmusik hela tiden. Riktigt trevligt faktiskt, sen efter det så plockade jag undan och ställde in allt som stod framme och efter det blev de att öppna julklapparna. Jag fick en plattång, stot badlakan, 4 små handdukar, 3 st presentkort (2 fick jag igår ) en mugg med Myrilyn Monroe på och två skedar som hörde till muggen plus att jag fick en ljuslyckta av glas också. Riktigt nöjd över mina presenter och hur dagen slutade. Efter att vi hade firat jul så drog jag iväg och pratade med Madde och vi är sams nu, äntligen!<3
Igår va vi hos min moster och firade lite jul, mycket god mat och mångra trevliga släcktingar var där. Kom till stockholm sent och då var det bara att äta sen försöka sova, men det gick inte så bra så jag satt och pratade med Kelly ett tag sen somnade jag ganska snabbt.
Idag vaknade jag ganska tidigt, åt frukost, badade och duschade sen har jag suttit vid datorn typ hela dagen då det inte är så bra väder för att kunna gå ut och ta lite snygga bilder men det är så ibland, aja nu ska jag öppna balkongen och ta lite "frisk luft" sen ska jag väl se en film eller så.

Hade bra alla pluttar :)

Kommentera här: