Godmorgon :D

Ja det är godmorgon för mig då jag somnade kl 01:00 och vaknade kl 16:30 idag, det var riktigt skönt att få sova ut ordentligt. Idag blir det att ta de lugnt då det inte är så lång tid kvar på dagen. Ska ta reda på hur det gick för Epic på jobbet idag då det va första dagen :)
Ska även packa väskan innan jag somnar sen då jag ska åka hem till Norrköping imorgon med tåget kl 11:40, ska bli skönt att komma hem men ja kommer sakna Stockholm och folket här då vi inte träffas så ofta, blir ca två till tre gånger på ett år och det tycker jag är för lite, när jag var mindre så va jag i Stockholm så ofta att jag började kalla det för mitt andra hem, och det är på ett sätt fortfarande det.
Nae nu ska jag röra lite på mig då min fot har somnat, får se om jag bloggar lite senare :)

Kommentera här: