Dagen till ära :D

Sitter hemma hos Epic och har kollar på film, just nu spelar nörden lite bilspel och han låter ganska gullig när han håller på med sitt ADHD barn :P
Idag har jag åkt från Stockholm och när ja kom hem så packade jag om min väska och drog ner på stan, där blev det att köpa julklappar åt Emma och Ante, efter det drog jag till Emma och lämnade deras plus att jag fick min julklapp. Ett hjärta av glas. Tack mina änglar för den fina presenten. Sen blev det att dra hem till Epic och väl hemma så kollade vi på Step up 4, älskar den filmen sjukt mkt, har inte sätt klart den då Anders ( Epics pappa ) kom in och sa att det var mat. God mat, som alltid, och sen blev det mys med mina charmtroll. Tog även fram kameran och tog några bra bilder på min nya "familj" för dom är typ som det med tanken på hur bra vi har kommit överens med varandra. Fick även en julklapp från Leo och Lucas, en ask med nougatchoklad, som jag inte kan äta men det kunde ju inte Alex veta när hon köpte den till mig. Fast asken är nästan slut då min pöjk har suttit och smaskat i sig den :P
Blev att prata lite skit med systrarna också, alltid lika roligt.
Nae nu ska jag väl vara lite social med min lilla nörd borta i sängen och sen kanske se en till film. Imorgon vet jag att jag måste ner på stan en snabbis då ja ska lämna tillbaka böcker på biblioteket, får se om Epic hänger på, tänkte även dra till Carlings då jag har ett presentkort från min storasyster där :)
Puss och kram på er :D<3

Kommentera här: